ПриватБанк
підписав угоду про співпрацю з провідною багатоканальною мережею
YouTube і маркетинговою платформою для взаємодії з лідерами думок –
компанією VSP GROUP (бренд
Yoola
), що дозволить українським користувачам отримувати платежі на рахунки в ПриватБанку без додаткових комісій.
«Ми
разом із компанією VSP GROUP (Yoola) відкриваємо можливість отримувати
платежі на рахунки в банку найзручнішим способом без зайвого головного
болю та витрат на комісії посередників, – говорить керівник бізнесу
платежів і переказів ПриватБанку Олексій Путятін. – Отримання виплат
через банк гарантує безпеку платежів. Найсучасніші технології й досвід
роботи колективу банку дозволять нам зробити все можливе, щоб одержувачі
коштів відчували себе в банку максимально комфортно, а виплати було
проведено в найкоротші строки».
Про
ПриватБанк
ПриватБанк
– лідер українського ринку, що входить до числа 20 найбільших банків у
Східній Європі. ПриватБанк надає послуги більш ніж 25 млн клієнтів.
Згідно з дослідженням ринку банківських послуг, проведеним GfK Ukraine,
на кінець IV кварталу 2015 року 48,4% клієнтів українських банків
скористалися послугами ПриватБанку, а кожний третій українець (39,3%
опитаних) вважає ПриватБанк своїм основним банком. Сьогодні понад 10 млн
клієнтів використовують онлайн-платформу ПриватБанку – Приват24, а
понад 5,5 млн клієнтів користуються мобільним додатком Privat24.
Yoola
– медіакомпанія нового покоління, провідна багатоканальна мережа
YouTube, яка створює та поширює розважальний контент на різних
онлайн-платформах. Команда Yoola підтримує авторів, а також надає
інструменти для створення контенту, розвитку каналів, збільшення
аудиторії та ефективної монетизації для мережі, що складається з більш
ніж 72 тисяч каналів. Канали на платформі Yoola збирають понад 500 млн
передплатників і щомісяця генерують понад 7 мільярдів переглядів.
Yoola
– маркетингова платформа для взаємодії з лідерами думок. Ми пропонуємо
брендам і рекламодавцям найбільш ефективні інструменти органічної
взаємодії з цільовою аудиторією, що дозволяє їм досягати бажаних
маркетингових показників.
Немає коментарів:
Дописати коментар