Банківське відділення нового типу відкрили у м. Глобино по вулиці Першого Травня, 1. В основі “модульного” відділення лежить принцип відкритості та прозорості. Клієнти мають змогу разом iз працівниками банку виконувати основні операції. Таким чином зростає самостійність та обізнаність людей.
"ПриватБанк перейшов повністю на планшетне обслуговування. Завдяки цьому ми стаємо ближчими до клієнтів, безпосередньо спілкуючись із ними без комп'ютерів, перегородок та будь-яких інших бар'єрів, - говорить Світлана Ткаченко, керівник Глобинського № 2 відділення ПриватБанку. - Ми спілкуємось із клієнтами за круглими столами – так і мають спілкуватися ділові люди".
Жителі Глобино вже встигли оцінити відкритий формат обслуговування, який пропонує ПриватБанк. Адже нині тут немає черг. Натомість клієнти вирішують питання, сидячи на м’яких диванах або за допомогою зручних терміналів.
"Чесно кажучи, спілкуватися "через касу" – це вчорашній день. Мені подобається те, що в ПриватБанку відходять від такої практики, набагато зручніше спілкуватися безпосередньо. У відділеннях стало також набагато затишніше, зручніше. Звичайно, я вважаю, що такі зміни – позитивні. Обслуговуюсь дуже давно i приємно відчувати покращення, - говорить Олександра Петренко, клієнт ПриватБанку. - Гарне обслуговування, гарні спеціалісти. Одним словом, я задоволена роботою цього банку".
Це перше банківське відділення “модульного” типу на Полтавщині. Цей проект ПриватБанку передбачає можливість створювати банківські представництва у зручних для клієнтів місцях рекордно швидко.” Модульне” відділення зводиться лише за 20 днів. Але головне – це якість послуг. Саме на цьому ПриватБанк робить основний акцент. Отже, подібні відділення відкритого формату – ще один крок до вдосконалення обслуговування відвідувачів.
Немає коментарів:
Дописати коментар