ПриватБанк допоможе бюджетним організаціям Рівненщини перейти на безпаперовий документообіг. Фахівці банку готові безкоштовно налаштувати основні бізнес-процеси та навчити персонал. Нова система дозволить не лише економити кошти на папері, але й набагато швидше створювати та узгоджувати документи, мати цілодобовий доступ до документів з будь-якої точки світу, можливість контролювати виконання завдань.
«Ми запровадили власну систему електронного документообігу «ПриватДок» понад 13 років тому, коли повністю відмовилися від використання паперу, – розповідає заступник Голови Правління ПриватБанку, керівник напрямку «Інформаційні технології» Дмитро Дубілет. – Сьогодні ми пропонуємо нашим бюджетним організаціям допомогу у впровадженні електронного документообігу. Готові безкоштовно поділитися своїм програмним забезпеченням, навчити персонал, налаштувати основні бізнес-процеси».
Завдяки електронному управлінському комплексу «УкрДок» можна створювати накази, службові записки, протоколи, розпорядження, договори, кадрові та персональні документи, контролювати виконання завдань. Для всіх документів є шаблони. Сервіс побудований на базі хмарного рішення, яке не вимагає додаткових витрат на розвиток ІТ-інфраструктури. Єдина технічна вимога – наявність підключення до мережі Інтернет. Безпека даних досягається завдяки використанню двофазної системи аутентикації. Сервіс пропонує резервне копіювання та шифрування даних.
На сьогоднішній день уже понад 1 000 організацій користуються електронним управлінським комплексом «УкрДок», чим значно підвищують свою продуктивність і скорочують витрати на канцтовари.
З питань впровадження «УкрДоку» звертайтеся до Ірини Корецької:
+38 (098) 629 38 10
Skype: irenakoretskaya91
Е-mail: Irina.Koretskaja@privatbank.ua
Довідка: ВР України витрачає близько 34 тонн паперу, Кабінет міністрів – 54 тонни паперу на рік. Вартість витратних матеріалів та обслуговування копіювальної техніки у ВРУ на рік становить близько півтора млн грн.
Немає коментарів:
Дописати коментар