ПриватБанк
запускає сервіс «Захищені платежі» за послугами та товарами, що
купуються в інтернет-магазинах або в приватних осіб. Тепер клієнти
зможуть впевнено оплачувати будь-які покупки картками за допомогою
захищеного платежу та бути впевненими у своєчасному отриманні товарів.
Гроші надходять на рахунок продавця тільки після того, як покупець
підтвердить отримання послуги чи товару.
«Нова
послуга покликана вирішити проблему недовіри торговцям і шахрайства під
час купівель на аукціонах і сайтах оголошень. Ми прибираємо фактор
шахрайства з інтернет-торгівлі, відкриваючи шлях добросовісним продавцям
до масового покупця, – каже керівник департаменту E-Commerce Христина
Кармазіна. – Для тих же, хто постійно продає чи купує за допомогою
сайтів безкоштовних оголошень, сервіс захищених платежів допоможе не
тільки уникнути шахрайства, але й зекономить на дорогих послугах
післяплати. Скористатися послугою можна на сайті
LiqPay
або в
Приват24
».
Використовувати
систему захищених платежів дуже просто. В інтернет-магазині, окрім
звичних способів оплати картками або в Приват24, тепер можна вибрати
кнопку «Захищений платіж». Процес оплати товару нічим не відрізняється
від звичайних платежів за допомогою картки.
Інтернет-магазини
можуть активувати функцію захищених платежів самостійно як у кабінеті
LiqPay «Бізнес», так і користуючись публічним
API
. Захищений платіж доступний як у разі оплати в магазинах, так і в розрахунках з фізичними особами.
У
разі виникнення конфліктних ситуацій адміністрацією сервісу проводиться
процедура диспуту між покупцем і продавцем для об’єктивного
розслідування ситуації та повернення грошей у разі підтвердження
недобросовісності однієї зі сторін угоди. Процесинг сервісу захищених
платежів здійснює ПриватБанк.
Немає коментарів:
Дописати коментар