З
початку 2015 року корпоративна клієнтська база ПриватБанку збільшилася
на 28 тисяч клієнтів. Як повідомила прес-служба банку, за перші три
місяці року на обслуговування в ПриватБанк перейшли понад 10 тисяч
юридичних осіб і 18 тисяч підприємців. Такий значний приріст клієнтів –
юридичних осіб – у банку пояснюють тим, що сьогодні тільки ПриватБанк
забезпечує обслуговування клієнтів у цілодобовому режимі, без вихідних і
також дає можливість використовувати найсучасніші технології.
«Обслуговування
корпоративних клієнтів у ПриватБанку вже давно вийшло за межі
класичного банківського сервісу, – говорить керівник напрямку «Малий і
Середній бізнес» ПриватБанку Олександр Ніколенко. – Це не тільки
платежі, депозити та кредитування. Цифровий банк для бізнесу – це повний
набір сервісів для керування та контролю, від можливостей цілодобової
виплати зарплати до інтеграції в облікові системи та електронної
звітності. При цьому відкриття рахунку абсолютно безкоштовне. Більшість
корисних сервісів надаються також безкоштовно».
Цифровий ПриватБанк дає можливість корпоративним клієнтам разом з банківським рахунком отримати цілодобове обслуговування, картку «Ключ до рахунку», послуги дистанційного банківського обслуговування та керування бухгалтерією (Інтернет-банк Приват24, сервіс «Електроні документи та звіти», додаток «Приват24 – 1С» та 1С онлайн), послуги керування готівкою та цілодобову безкоштовну підтримку за телефоном 3700 і в чаті «Допомога Онлайн».
Персональні
комунікації банку з бізнесом дозволяють клієнтам економити час –
менеджери надають детальні консультації за будь-якими продуктами та
технологіями від видачі кредиту до оформлення зарплатних карток. Для
відкриття рахунку не потрібно навіть їхати в банк. Достатньо замовити
зустріч на сайті pb.ua/vstrecha,
зателефонувавши на номер 3700 або звернувшись у чат «Допомога Онлайн».
Ця послуга повністю безкоштовна. Менеджер банку проведе презентацію
продуктів і послуг ПриватБанку в офісі в зручний для клієнта час.
Також
ПриватБанк першим в Україні почав проведення для корпоративних клієнтів
відеоконференцій на актуальні теми керування бухгалтерією, електронною
звітністю, безресурсного кредитування. Найближчим часом банк запропонує
юридичним особам нові унікальні сервіси – систему обміну довідками та
виписками, ведення календарів податків і звітів. Також ПриватБанк планує
відкрити електронний майданчик для участі в тендерах держзакупівель і
цифровий сервіс роботи з митними деклараціями.
Немає коментарів:
Дописати коментар