Незважаючи
на складну ситуацію в країні, ПриватБанк постійно вдосконалює формат
обслуговування клієнтів відповідно до вимог сучасності. Максимальна
відкритість, зручність та доступність для кожної людини, незалежно від
віку та статусу, – ось основні завдання, які ставить перед собою
сьогодні ПриватБанк.
Відкриття
нового відділення у м.Карлівка Полтавської області, а якщо бути зовсім
точними – переформатування, перезавантаження вже працююючого згідно з
новими стандартами, викликане, насамперед, вимогами часу. Відділення у
Карлівці облаштоване в руслі передових європейських банківських
тенденцій, де вже давно не практикується робота у тісних кабінетах, за
зачиненими дверима. Приміщення дуже велике і затишне. Дизайн його
продуманий так, щоб максимально сприяти діалогу між банківським
працівником та клієнтом. Всі необхідні операції відтепер – на відстані
простягнутої руки. У відділенні працюють зони самообслуговування
клієнтів, обладнані найсучаснішими терміналами зі зручним та зрозумілим
кожному інтерфейсом. Працівники також постійно готові надати оперативну
та кваліфіковану консультацію всім, хто до них звернувся.
«Такі зміни в нашій роботі, - говорить керівник відділення Наталя Третяк,
- спрямовані перш за все на те, аби максимально скоротити відстань між
банком і клієнтом, на те, аби клієнт ПриватБанку на свої поточні
фінансові справи витрачав якомога менше часу та зусиль, щоб наша
співпраця була прозорою, діловою, і не тільки сприяла бізнесовим
успіхам, а ще й приносила задоволення від спілкування з фахівцями своєї
справи. Клієнт не повинен пасивно спостерігати за тим, як його
обслуговують. Він має бути не глядачем, а учасником”.
Відділення у Карлівці знаходиться на центральній вулиці міста, за адресою вул.Леніна, 42/2.
«Загалом ПриватБанк уже давно почав утілювати в життя нові й прогресивні банківські тенденції, - говорить директор Полтавського ГРУ ПриватБанку Олександр Цись, -
нам, як флагману банківської справи України, вкрай важливо завжди
тримати руку на пульсі найпередовіших технологій у фінансовій сфері.
Найближчим часом ми плануємо здійснити редизайн іще декількох відділень
на Полтавщині, адже ПриватБанк завжди швидко реагує на зміни і крокує в
ногу з вимогами часу».
Будь-який
спеціаліст відділення надасть консультації всім бажаючим щодо систем
«Приват 24», «Регулярні платежі» та інших програм ПриватБанку, які
дозволяють клієнту керувати своїми фінансовими потоками, навіть не
виходячи з дому.
Немає коментарів:
Дописати коментар