вівторок, 15 липня 2014 р.

Відкриття нового відділення в м. Карлівка на Полтавщині – ПриватБанк стає ще ближчим


Незважаючи на складну ситуацію в країні, ПриватБанк постійно вдосконалює формат обслуговування клієнтів відповідно до вимог сучасності. Максимальна відкритість, зручність та доступність для кожної людини, незалежно від віку та статусу, – ось основні завдання, які ставить перед собою сьогодні ПриватБанк.

Відкриття нового відділення у м.Карлівка Полтавської області, а якщо бути зовсім точними – переформатування, перезавантаження вже працююючого згідно з новими стандартами, викликане, насамперед, вимогами часу. Відділення у Карлівці облаштоване в руслі передових  європейських банківських тенденцій, де вже давно не практикується робота у тісних кабінетах, за зачиненими дверима. Приміщення дуже велике і затишне. Дизайн його продуманий так, щоб максимально сприяти діалогу між банківським працівником та клієнтом. Всі необхідні операції відтепер – на відстані простягнутої руки. У відділенні працюють зони самообслуговування клієнтів, обладнані найсучаснішими терміналами зі зручним та зрозумілим кожному інтерфейсом. Працівники також постійно готові надати оперативну та кваліфіковану консультацію всім,  хто до них звернувся.

«Такі зміни в нашій роботі, - говорить керівник відділення Наталя Третяк, - спрямовані перш за все на те,  аби максимально скоротити відстань між банком і клієнтом,  на те,  аби клієнт ПриватБанку на свої поточні фінансові справи витрачав якомога менше часу та зусиль, щоб наша співпраця була прозорою, діловою, і не тільки сприяла бізнесовим успіхам, а ще й приносила задоволення від спілкування з фахівцями своєї справи. Клієнт не повинен пасивно спостерігати за тим,  як його обслуговують. Він має бути не глядачем, а учасником”.
Відділення у Карлівці знаходиться на центральній вулиці міста, за адресою вул.Леніна, 42/2.
«Загалом ПриватБанк уже давно почав утілювати в життя нові й прогресивні банківські тенденції, - говорить директор Полтавського ГРУ ПриватБанку Олександр Цись, - нам, як флагману банківської справи України, вкрай важливо завжди тримати руку на пульсі найпередовіших технологій у фінансовій сфері. Найближчим часом ми плануємо здійснити редизайн іще декількох відділень на Полтавщині, адже ПриватБанк завжди швидко реагує на зміни і крокує в ногу з вимогами часу».

Будь-який спеціаліст відділення надасть консультації всім бажаючим щодо систем «Приват 24», «Регулярні платежі» та інших програм ПриватБанку,  які дозволяють клієнту керувати своїми фінансовими потоками,  навіть не виходячи з дому.

Немає коментарів:

Дописати коментар