пʼятниця, 11 липня 2014 р.

ПриватБанк Полтави працевлаштував 10 співробітників з Луганська

У цей напружений і тривожний для країни час особливо гостро постають проблеми людей , які переїжджають в інші регіони зі сходу країни. ПриватБанк не залишається осторонь української біди. Окрім допомоги армії та налагодження безперебійної роботи відділень у гарячих точках, банк опікується також і працевлаштуванням людей, потерпілих від військових дій.

Так, ПриватБанк надає роботу своїм працівникам, які переїхали з Донеччини та Луганщини в інші регіони. Зокрема, в Полтаві працевлаштовані десять чоловік, які до цього працювали в Луганському Віддаленому Контакт-Центрі. Тепер ці фахівці працюють в аналогічному ВКЦ Полтави, який відкритий у березні цього року.

«Ми безмірно вдячні Полтавській філії ПриватБанку, – говорить Ольга Іванова, супервізор ВКЦ, – за те, що нас не залишили наодинці зі своєю бідою. Адже там, у Луганську, ми залишили майже все. З собою вдалося взяти лише найнеобхідніше. А тому і матеріальна, і моральна підтримка, яку нам надають тут, на Полтавщині, вкрай важлива для нас. Дуже важко прилаштовуватись на новому місці, коли вдома у нас було все – родина, дім і друзі. Але принаймні з роботою ми не маємо тут жодних проблем. Нас приймають тут, як рідних – розуміють і підтримують. А це набагато важливіше за гроші й цінності – знати, що ти не чужий у своїй державі».

Ще з часу анексії Криму у ПриватБанку налагоджена процедура працевлаштування своїх співробітників, які були змушені залишити свої домівки. Жодних спеціальних програм та додаткових процедур, які забирають час, немає. Достатньо просто звернутися до фахівців служби трудових ресурсів, і вони оперативно посприяють переведенню такого працівника в штат іншого територіального підрозділу.

«Сьогодні телефон нашого Контакт-Центру 3700 практично «не вичахає», – говорить керівник ВКЦ м. Полтава Катерина Цись, – адже люди, окрім вирішення звичайних, поточних питань, пов’язаних з роботою банку, хочуть отримати відповіді й на запитання, які актуалізувалися у нинішній нелегкий час. Отже, коло проблем, які доводиться вирішувати Контакт-Центру, неабияк розширилося. Однак ми намагаємося дати повну вичерпну інформацію кожному, хто до нас телефонує. Часто доводиться користуватися й базовими психологічними навиками, допомагати людям, які перебувають у стресі. Але наші спеціалісти кваліфіковані й завжди готові прийти на допомогу всім, хто до нас телефонує, адже чужої біди не буває. Проблеми, як відомо, об’єднують, а згодом і вирішуються спільними зусиллями».

Немає коментарів:

Дописати коментар