У
цей напружений і тривожний для країни час особливо гостро постають
проблеми людей , які переїжджають в інші регіони зі сходу країни.
ПриватБанк не залишається осторонь української біди. Окрім допомоги
армії та налагодження безперебійної роботи відділень у гарячих точках,
банк опікується також і працевлаштуванням людей, потерпілих від
військових дій.
Так,
ПриватБанк надає роботу своїм працівникам, які переїхали з Донеччини та
Луганщини в інші регіони. Зокрема, в Полтаві працевлаштовані десять
чоловік, які до цього працювали в Луганському Віддаленому
Контакт-Центрі. Тепер ці фахівці працюють в аналогічному ВКЦ Полтави,
який відкритий у березні цього року.
«Ми безмірно вдячні Полтавській філії ПриватБанку, – говорить Ольга Іванова, супервізор ВКЦ,
– за те, що нас не залишили наодинці зі своєю бідою. Адже там, у
Луганську, ми залишили майже все. З собою вдалося взяти лише
найнеобхідніше. А тому і матеріальна, і моральна підтримка, яку нам
надають тут, на Полтавщині, вкрай важлива для нас. Дуже важко
прилаштовуватись на новому місці, коли вдома у нас було все – родина,
дім і друзі. Але принаймні з роботою ми не маємо тут жодних проблем. Нас
приймають тут, як рідних – розуміють і підтримують. А це набагато
важливіше за гроші й цінності – знати, що ти не чужий у своїй державі».
Ще
з часу анексії Криму у ПриватБанку налагоджена процедура
працевлаштування своїх співробітників, які були змушені залишити свої
домівки. Жодних спеціальних програм та додаткових процедур, які
забирають час, немає. Достатньо просто звернутися до фахівців служби
трудових ресурсів, і вони оперативно посприяють переведенню такого
працівника в штат іншого територіального підрозділу.
«Сьогодні телефон нашого Контакт-Центру 3700 практично «не вичахає», – говорить керівник ВКЦ м. Полтава Катерина Цись,
– адже люди, окрім вирішення звичайних, поточних питань, пов’язаних з
роботою банку, хочуть отримати відповіді й на запитання, які
актуалізувалися у нинішній нелегкий час. Отже, коло проблем, які
доводиться вирішувати Контакт-Центру, неабияк розширилося. Однак ми
намагаємося дати повну вичерпну інформацію кожному, хто до нас
телефонує. Часто доводиться користуватися й базовими психологічними
навиками, допомагати людям, які перебувають у стресі. Але наші
спеціалісти кваліфіковані й завжди готові прийти на допомогу всім, хто
до нас телефонує, адже чужої біди не буває. Проблеми, як відомо,
об’єднують, а згодом і вирішуються спільними зусиллями».
Немає коментарів:
Дописати коментар