середа, 26 березня 2014 р.

Полтавський контактний центр ПриватБанку за кілька тижнів прийняв понад п'ять тисяч дзвінків від своїх клієнтів


В березні 2014 року розпочав свою роботу Віддаленний контактний центр в м. Полтава - цілодобова підтримка кліентів за коротким номером 3700.
Сучасні інтернет-технології відкривають небачені раніше можливості як для банків, так і для клієнтів. Не виходячи з власної домівки, люди можуть контролювати стан свого рахунку й здійснювати різноманітні платежі. Однак ПриватБанк пропонує робити це не лише в Інтернеті, а й… за допомогою телефонного дзвінка.
Що не кажіть, це унікальна послуга, яка дозволяє клієнтам європейського банку отримувати допомогу й відчувати реальну підтримку 24 години на добу, навіть не виходячи з власної домівки. До речі, всі дзвінки з мобільних телефонів, незалежно від оператора, цілком безкоштовні.
Єдина банківська мережа і новітні технології дозволяють операторам швидко вивести на екран комп’ютера потрібну інформацію про власника рахунку незалежно від того, де він мешкає чи перебуває в означений час. Відкриття карт для оплати в Інтернеті, блокування карток, безпека здійснення операцій чи просто підказка – усе оператори найбільшого банку України здійснюють у найкоротші терміни.
Створення такого центру в нашому місці – це додаткові робочі місця для полтавців, причому – в скрутний для економіки час, коли інші підприємства та фінансові установи скорочують своїх працівників, коли знайти роботу дуже важко. Це прекрасно усвідомлюють керівники полтавського ПриватБанку. Тому й виділили приміщення для контактного центру, обладнали 46 робочих місць і навчили персонал.
Поки що у нашому центрі лише 30 працівників, інформує керівник Віддаленого контактного центру в м. Полтава Катерина Цись. Але ж наш банк постійно розвивається. Отож і контактцентр у Полтаві розширюватиметься. Плануємо, що тут працюватиме до 80 співробітників”.
За менш ніж місяць роботи Полтавського контактцентру тут отримали понад 5000 дзвінків з усієї України.
Будь-яке потрясіння в суспільстві викликає чимало запитань, – підсумовує Катерина Цись. – І якщо люди адресують їх ПриватБанку, значить, вони довіряють йому, вважають «своїм» банком. Наш контактний центр було створено в непростий для країни час, коли людям особливо потрібна підтримка. Ми добре це усвідомлюємо й готові і надалі постійно допомагати клієнтам”.

Немає коментарів:

Дописати коментар