В
березні 2014 року розпочав свою роботу Віддаленний контактний центр в
м. Полтава - цілодобова підтримка кліентів за коротким номером 3700.
Сучасні
інтернет-технології відкривають небачені раніше можливості як для
банків, так і для клієнтів. Не виходячи з власної домівки, люди можуть
контролювати стан свого рахунку й здійснювати різноманітні платежі.
Однак ПриватБанк пропонує робити це не лише в Інтернеті, а й… за
допомогою телефонного дзвінка.
Що
не кажіть, це унікальна послуга, яка дозволяє клієнтам європейського
банку отримувати допомогу й відчувати реальну підтримку 24 години на
добу, навіть не виходячи з власної домівки. До речі, всі дзвінки з
мобільних телефонів, незалежно від оператора, цілком безкоштовні.
Єдина
банківська мережа і новітні технології дозволяють операторам швидко
вивести на екран комп’ютера потрібну інформацію про власника рахунку
незалежно від того, де він мешкає чи перебуває в означений час.
Відкриття карт для оплати в Інтернеті, блокування карток, безпека
здійснення операцій чи просто підказка – усе оператори найбільшого банку
України здійснюють у найкоротші терміни.
Створення
такого центру в нашому місці – це додаткові робочі місця для полтавців,
причому – в скрутний для економіки час, коли інші підприємства та
фінансові установи скорочують своїх працівників, коли знайти роботу дуже
важко. Це прекрасно усвідомлюють керівники полтавського ПриватБанку.
Тому й виділили приміщення для контактного центру, обладнали 46 робочих
місць і навчили персонал.
“Поки що у нашому центрі лише 30 працівників, – інформує керівник Віддаленого контактного центру в м. Полтава Катерина Цись. –
Але ж наш банк постійно розвивається. Отож і контактцентр у Полтаві
розширюватиметься. Плануємо, що тут працюватиме до 80 співробітників”.
За менш ніж місяць роботи Полтавського контактцентру тут отримали понад 5000 дзвінків з усієї України.
“Будь-яке
потрясіння в суспільстві викликає чимало запитань, – підсумовує
Катерина Цись. – І якщо люди адресують їх ПриватБанку, значить, вони
довіряють йому, вважають «своїм» банком. Наш контактний центр було
створено в непростий для країни час, коли людям особливо потрібна
підтримка. Ми добре це усвідомлюємо й готові і надалі постійно
допомагати клієнтам”.
Немає коментарів:
Дописати коментар