За
період традиційних мегарозпродажів на сайті AliExpress клієнти
ПриватБанку здійснили понад 517 тисяч купівель на суму близько 9
мільйонів доларів. За даними ПриватБанку, 11 листопада 2017 року
порівняно з торішньою «чорною п’ятницею» зафіксовано 20-кратне зростання
оплат картками банку.
«Наші
клієнти вміють і вже звикли платити картками онлайн, незважаючи на
20-кратне зростання оплат, кількість звернень клієнтів у службу
підтримки 3700 зросла лише у 2,5 разу, – зазначає маркетинг-директор
ПриватБанку Микола Щербина. – Банк опрацьовував запити на збільшення
інтернет-лімітів у режимі онлайн».
За
інформацією ПриватБанку, основною причиною неуспішних купівель у період
«чорної п’ятниці» стала відсутність на картці необхідної кількості
коштів – 64% відмов, далі йдуть помилки під час введення даних картки –
21% і неправильне введення секретного коду – 10%.
Немає коментарів:
Дописати коментар