Український
ПриватБанк запровадив систему аналізу якості обслуговування клієнтів на
основі нейронних мереж. Перша в Україні «розумна» система контролю
якості обслуговування автоматично моніторить інформацію з камер
спостереження, установлених у кожному відділенні банку. Якщо в якомусь
відділенні біля кас утворюється черга, система аналізує інформацію та
перемикає сценарій обслуговування в режим «Черга», а також надсилає
повідомлення менеджерам для прийняття організаційних рішень і
перерозподілу клієнтопотоку.
«У
процесі навчання нейронної мережі ми проаналізували близько півмільйона
живих зображень з камер у наших відділеннях і навчили мережу
безпомилково визначати черги біля кас, – говорить заступник голови
правління ПриватБанку Вадим Ковальов. – Ми працюємо над застосуванням
нейронних мереж, що навчаються, у практиці ідентифікації ризику, що
суттєво прискорить та підвищить надійність оцінки ризиків під час
кредитування роздрібних позичальників і підприємців».
Система
аналізу черг з використанням нейронної мережі дозволить банку
оптимізувати роботу персоналу відділень і поліпшити якість
обслуговування клієнтів. У рамках пілотного запуску глибокої нейронної
мережі система показала практично абсолютну точність розпізнавання
черги. При цьому в середньому протягом робочого дня більше 50% усіх
відділень банку нейронна мережа оцінює як відділення, в яких не буває
великих черг.
За
словами розробників, найближчим часом ПриватБанк навчить нейронну
мережу розпізнавати чергу до банкоматів і терміналів самообслуговування.
Ці дані будуть використовуватися під час планування завантаження
готівкою й розширення банкоматної мережі.
Сьогодні в мережі ПриватБанку працює 2 183 відділення, 7 246 банкоматів і 12 612 терміналів самообслуговування.
Немає коментарів:
Дописати коментар