З липня цього року Кобеляцьке відділення ПриватБанку змінило свою адресу. Відтепер усіх клієнтів запрошують на обслуговування в новий офіс по вул.Шевченка, 11. Серед переваг нового приміщення – відкрита архітектура, зони самообслуговування та новітні технології, що забезпечують крокову доступність до всіх банківських послуг.
"Головна перевага нового відділення в тому, що тепер клієнтам не треба стояти в чергах, адже більшість операцій вони можуть виконати самостійно, – говорить керівник відділення Надія Кумака. – Наші зони самообслуговування постійно вдосконалюються. Тепер скористатися терміналом легко зможе навіть людина похилого віку. А якщо в неї виникнуть запитання, то на них вона отримає відповіді за лічені хвилини, а якщо треба – то і допомогу здійснити необхідні банківські операції."
Сплатити за комунальні послуги, поповнити картку, погасити відсотки за кредитом, перевірити баланс на картці, змінити пін-код, перерахувати кошти з карткою або без неї – усе це та багато іншого тепер можна зробити за декілька хвилин без черг і сторонньої допомоги.
"Наше завдання – працювати так, аби клієнтам було комфортно. І ми забезпечуємо цей комфорт, незважаючи на скрутні часи. Тепер люди значно менше стоять у чергах, – говорить заступник директора з питань підтримки та розвитку Полтавського ГРУ ПриватБанку Андрій Степаненко. – Наші працівники все менше спілкуються з клієнтами через касу й усе більше – за круглим столом. Банк поступово, але впевнено освоює те, що називається кроковою доступністю та цілковитою довірою людей."
Загалом же клієнти ПриватБанку на Полтавщині сьогодні обслуговуються в 89 відділеннях, а також здійснюють банківські операції в 525 терміналах самообслуговування та 360 банкоматах, розташованих у зручних та доступних місцях.
Немає коментарів:
Дописати коментар