Мешканці близького та далекого зарубіжжя, які навчаються у Полтаві або перебувають тут у справах, нерідко наштовхуються на мовний бар’єр в магазинах, закладах громадського харчування, в транспорті. Часом їм нелегко знаходити «спільну мову» з українцями. Щоб бути ближчими та зрозумілішими для своїх клієнтів у ПриватБанку пішли на своєрідний єксперимент. Відтипер на клієнтів-нерезиденів чекає по-справжньому професійне обслуговування.
Відділення «Корпусний парк» по вул.Жовтнеій, 29/15 та відділення “Шевченка” по вул.Шевченка, 1 сьогодні повністю адаптовані до обслуговування клієнтів англійською мовою. Тут створені спеціальні зони обслуговування клієнтів-нерезидентів, співробітники яких добре володіють англійською мовою.
«У нас працюють молоді, талановиті та амбітні люди. Володіння англійською мовою - це необхідна вимога сучасного світу. У нашому місті у багатьох вишах навчаються студенти із різних країн світу. Найчастіше клієнти-нерезиденти користуються послугою – грошові перекази, – говорить Роман Грищенко, керівник відділення «Шевченка» Полтавського ГРУ ПриватБанку. – Працівники нашого відділення вже давно й успішно їх обслуговують. Про те, що клієнти-нерезиденти задоволені нашою роботою можна судити з того, що вони повертаються до нас. Більшість – уже давно наші старі знайомі».
«Я добре володію англійською й завжди рада допомогти іноземному клієнту, – говорить Юлія Холодько, спеціаліст з обслуговування клієнтів. – Часто буває так, що спершу нерезиденти заходять до відділення з побоюванням, що їх тут не зрозуміють. Але ми намагаємося створити привітну й дружню атмосферу, відповідаємо на їхні запитання й всіляко даємо зрозуміти, що в ПриватБанку жодного мовного бар’єру немає.»
Немає коментарів:
Дописати коментар