З
початку 2016 року вже викрито 17 та засуджено 5 шахраїв. Найбільш
розповсюджене шахрайство – телефонне. Зловмисники під виглядом
співробітників банку входять у довіру до клієнтів і випитують у них
інформацію про ПІН-коди, паролі входу в Приват24 тощо.
Так,
у Запорізькій області викрито 2 групи з 6 телефонних шахраїв, які
ошукали близько 170 довірливих громадян на суму понад 2,1 млн грн. Усіх
шахраїв затримано.
«Наша
система моніторингу транзакцій дозволяє оперативно реагувати на спроби
несанкціонованого доступу до карток і блокувати такі операції, що
мінімізує ризики клієнтів, – зазначає заступник Голови Правління
ПриватБанку Станіслав Крижановський. – Ця система допомагає суттєво
знизити збиток від шахрайства та у більшості випадків запобігти йому».
В
Одеській області в ході взаємодії Служби безпеки банку з МВС України
було припинено діяльність шахрайської групи в складі 5 осіб. Вони
ошукали близько 150 клієнтів на суму понад 1,5 млн грн завдяки
використанню підроблених сайтів. Шахраїв заарештовано за скоєння
шахрайства у великих розмірах шляхом незаконних операцій з використанням
електронно-обчислювальної техніки.
Нагадаємо,
головна умова фінансової безпеки – це нерозголошення конфіденційних
даних (ПІН-код, пароль від Приват24, серія та номер паспорта, ІПН тощо).
Передача цих даних третім особам категорично заборонена. Детальніше про
заходи безпеки під час використання банківських продуктів – на
pb.ua
Немає коментарів:
Дописати коментар