Мережа супермаркетів «Брусничка» та ПриватБанк запустили новий інформаційний проект, що дасть можливість клієнтам Інтернет-банку Приват24 завжди бути в курсі акцій і розпродажів у цій торговельній мережі. Як повідомили в банку, інформація про акційні пропозиції та знижки в мережі «Брусничка» буде доступна всім користувачам Інтернет-банку та мобільного додатка Приват24.
«Ми зацікавлені в поширенні інформації про вигідні акційні пропозиції нашої мережі, тому прагнемо зробити її максимально доступною. ПриватБанк надав ритейлерам додатковий канал зв’язку з клієнтами, і зараз наше завдання – зрозуміти, чи буде він ефективним і зручним. Крім того, серед безлічі користувачів сервісу «Приват24», безумовно, є і наша цільова аудиторія», – говорить директор департаменту маркетингу торговельної мережі «Брусничка» В’ячеслав Медведєв.
На думку банкірів, упровадження передових технологій комунікацій дозволить «Брусничці» стати ще ближчою до покупців, а мільйонам клієнтів Приват24 – бути завжди в курсі найвигідніших пропозицій та акцій найбільших торговельних мереж.
«Брусничка» – відома торговельна мережа, що працює в східних і центральних областях України. На листопад 2015 року кількість її торгових точок становить 101 магазин у Донецькій (25), Харківській (23), Дніпропетровській (27), Запорізькій (12), Луганській (2) і Полтавській (12) областях. Мережа працює у форматі «фрешмаркет» з площею магазинів у середньому 300 м 2 та асортиментом близько 4 500 SKU. Магазини «Брусничка» щодня обслуговують близько 150 тисяч покупців.
Немає коментарів:
Дописати коментар