Повна доступність для людей з обмеженими
можливостями – цей пункт особливо враховували в ПриватБанку,
упроваджуючи в життя програму оновлення відділень. На сьогодні майже
кожне відділення ПриватБанку на Полтавщині оснащене пандусом – для
людей, що пересуваються в інвалідних візках, а також кнопкою виклику
менеджера – для тих, кому незручно зайти безпосередньо в приміщення.
"На сьогодні робота по встановленню пандусів, оснащенню відділень кнопками виклику, а також адаптація банківських продуктів до потреб людей з обмеженими можливостями триває, – говорить заступник директора з питань підтримки та розвитку Полтавського ГРУ ПриватБанку Андрій Степаненко. – Комфорт людини - понад усе, навіть якщо людина не бачить, не чує, їй важко рухатися. Цей комфорт передбачає не тільки пандуси, а ще й достатньо широкі проїзди, зручні сидіння в банківських відділеннях, уважне ставлення працівників до людей з особливими потребами, їх безумовне позачергове обслуговування."
У подальшому людям з обмеженими можливостями взагалі не треба буде приходити в банк, адже використання мобільних додатків дозволяє виконувати більшість операцій удома.
Уже кілька років у ПриватБанку діє послуга замовлення картки додому. Людина, яка не може вийти з приміщення через хворобу, або її родичі можуть просто подати заявку за номером клієнтської підтримки 3700.
Також у ПриватБанку повсякчас активно працевлаштовують інвалідів. На сьогодні в Полтавському ГРУ ПриватБанку - це 6% від загальної кількості працівників банку.
Постійне вдосконалення умов обслуговування триває з урахуванням потреб усіх соціальних груп клієнтів. У ПриватБанку впевнено рухаються до того, щоб будь-яка людина могла здійснити кожну банківську операцію, не покидаючи зони свого комфорту.
"На сьогодні робота по встановленню пандусів, оснащенню відділень кнопками виклику, а також адаптація банківських продуктів до потреб людей з обмеженими можливостями триває, – говорить заступник директора з питань підтримки та розвитку Полтавського ГРУ ПриватБанку Андрій Степаненко. – Комфорт людини - понад усе, навіть якщо людина не бачить, не чує, їй важко рухатися. Цей комфорт передбачає не тільки пандуси, а ще й достатньо широкі проїзди, зручні сидіння в банківських відділеннях, уважне ставлення працівників до людей з особливими потребами, їх безумовне позачергове обслуговування."
У подальшому людям з обмеженими можливостями взагалі не треба буде приходити в банк, адже використання мобільних додатків дозволяє виконувати більшість операцій удома.
Уже кілька років у ПриватБанку діє послуга замовлення картки додому. Людина, яка не може вийти з приміщення через хворобу, або її родичі можуть просто подати заявку за номером клієнтської підтримки 3700.
Також у ПриватБанку повсякчас активно працевлаштовують інвалідів. На сьогодні в Полтавському ГРУ ПриватБанку - це 6% від загальної кількості працівників банку.
Постійне вдосконалення умов обслуговування триває з урахуванням потреб усіх соціальних груп клієнтів. У ПриватБанку впевнено рухаються до того, щоб будь-яка людина могла здійснити кожну банківську операцію, не покидаючи зони свого комфорту.
Немає коментарів:
Дописати коментар