пʼятниця, 7 серпня 2015 р.

Полтавське ГРУ ПриватБанку вдосконалює свої відділення для людей з обмеженими можливостями

Повна доступність для людей з обмеженими можливостями – цей пункт особливо враховували в ПриватБанку, упроваджуючи в життя програму оновлення відділень. На сьогодні майже кожне відділення ПриватБанку на Полтавщині оснащене пандусом – для людей, що пересуваються в інвалідних візках, а також кнопкою виклику менеджера  – для тих, кому незручно зайти безпосередньо в приміщення.
 "На сьогодні робота по встановленню пандусів, оснащенню відділень кнопками виклику, а також адаптація банківських продуктів до потреб людей з обмеженими можливостями триває, – говорить заступник директора з питань підтримки та розвитку Полтавського ГРУ ПриватБанку Андрій Степаненко. – Комфорт людини - понад усе, навіть якщо людина не бачить, не чує, їй важко рухатися. Цей комфорт передбачає не тільки пандуси, а ще й достатньо широкі проїзди, зручні сидіння в банківських відділеннях, уважне ставлення працівників до людей з особливими потребами, їх безумовне позачергове обслуговування."
 У подальшому людям з обмеженими можливостями взагалі не треба буде приходити в банк, адже використання мобільних додатків дозволяє виконувати більшість операцій удома.
Уже кілька років у ПриватБанку діє послуга замовлення картки додому. Людина, яка не може вийти з приміщення через хворобу, або її родичі можуть просто подати заявку за номером клієнтської підтримки 3700.
Також у ПриватБанку повсякчас активно працевлаштовують інвалідів. На сьогодні в Полтавському ГРУ ПриватБанку - це 6% від загальної кількості працівників банку.
 Постійне вдосконалення умов обслуговування триває з урахуванням потреб усіх соціальних груп клієнтів. У ПриватБанку впевнено рухаються до того, щоб будь-яка людина могла здійснити кожну банківську операцію, не покидаючи зони свого комфорту.

Немає коментарів:

Дописати коментар