Більше
тисячі касирів українських торгових мереж і магазинів уже успішно
пройшли навчання в новій онлайн-школі підвищення кваліфікації, що була
відкрита в червні ПриватБанком. Як повідомили в банку, ця унікальна
програма навчання спеціально розроблена для партнерів банку –
торгово-сервісних підприємств.
В
онлайн-школі касири та інші співробітники торгових підприємств у
простій і зрозумілій формі навчаються швидше обслуговувати клієнтів з
пластиковими картками, стикерами та іншими платіжними коштами;
відрізняти справжні картки від фальшивих; визначати, чи є пред’явник
картки її власником; робити повернення коштів і грамотно діяти в
будь-яких ситуаціях.
«Система
онлайн-навчання та тестування персоналу, яку розробив ПриватБанк, стала
для нас дійсно цікавою пропозицією – це просто та зручно, а також є
великий плюс у тому, що навчання та тестування можна здійснити просто в
магазинах, – говорить представник компанії «Мікроприлад» (мережа
магазинів «Секунда») Світлана Семергєєва. – Одна з цінностей компанії –
це висока якість обслуговування клієнтів. Тому для нас дуже важливо, щоб
персонал володів необхідними знаннями та навичками для здійснення
якісного сервісу».
Програма навчання оновлюється в режимі реального часу та враховує всі зміни та нововведення в роботі банківських терміналів.
Після
успішного тестування банк видає кожному слухачеві онлайн-курсів
офіціальний сертифікат про отримання кваліфікації. Щоб підключитися до
такої програми будь-якому українському магазину, достатньо звернутися до
свого персонального менеджера банку або ж зареєструватися на сайті банку.
На
сьогоднішній день мережа в торгових і сервісних підприємствах України
налічує понад 115 тисяч POS-терміналів. Щодня через мережу терміналів
ПриватБанку оплачують покупки понад 900 тисяч чоловік. За підсумками
липня 2014 року обсяг безготівкових платежів через POS-термінали
ПриватБанку становлять 3,7 млрд грн.
Немає коментарів:
Дописати коментар